پست ثابت !!

منُ زندگی کوفتیم

 

  سلام ..!! 

  خوش اومدی اینجا جای منه جای که نه زیاد برای خودم جا داره نه تو... 

 کامنت خصوصی نزارین که عمومی میشه .. 

واســــه اپـــام بلندگو نمی گیرم دستم تو وبا جار بزنمــــــــــــ

با معرفتا خودشون بهم سر میزنن

 رومخ منم الاکولنگ بازی ممنوع 

 چون از اعصاب مصاب تعطیلمــــــــــــــــ 

 هم خودم مینویسم هم اگه خوشم بیاید از جایی دیگه کپی میکنم 

 رفقا هم لینک میشن  

 خواننده خاموش نباشید  

 اگه از من ونوشته هامو وبم بدت میاد  

 ضربدر روبالا بزن ... 

 خلـــــــا ص.. 

 



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت14:46---15 بهمن 1391
کی میایییی؟؟؟؟

بیا یاهوووو..

دلم برات تنگووولیده...
پاسخ:بالاخره اومدی دلم شونصدراه رفتا.....الا ن میامم


marziye
ساعت21:16---13 بهمن 1391
فدامدا لینک شدی
پاسخ:tnx


armin
ساعت15:49---11 بهمن 1391
سلام دوست گلم



وبلاگ خیلی توپی داری!



به انجمن ما بیا ودر کنار ما با



ش همه بچه ها خودمونی هستیم







میتونی اونجا با دوستان گپ بزنی کلی هم جایزه داریم!!!بیا که ضرر نمیکنی منتظرت هستم راستی اگه تو انجمن فعالیت کنی تو سایت اصلی بنرت هم میزارم اگه نداری برات طراحی میکنم!!اگه خواستی مدیر هم بشی فقط درخواست بده مدیرت کنم!منتظترما... فدات
پاسخ:____________________


سانیا
ساعت15:52---10 بهمن 1391
وبت برام جالب بودولی ازقالبش خوشم نیومدبه نظرم اگه عوضش کنی بهتره راستی سری به وب منم بزن خوشحال میشم باییییییییییییییییپاسخ:خودمم دوسش ندارم اما از قالب های فعلی بهتره تثصیر خود جوگیرمه که هی تن تن قالب عوض میکنم دیگه الانم حقمه

ahmad
ساعت14:41---10 بهمن 1391
سلام وبت عالیه بهتر از این نمیشه،امیدوارم هر کجا که هستی موفق باشی،پیش منم بیا و نظرت رو بگو اگه هم خواستی بیا برا تبادل لینک.پاسخ:بی فکرنظرنزاردادا

شاهرخ
ساعت14:29---10 بهمن 1391


سلام دوست عزیز. وقتت بخیر.

از شما دعوت میکنم به سایت منم سر بزنی.

خوشحال میشم نظرتو بدونم.

موفق باشی


پاسخ:سلام حسش نی


سجاد
ساعت14:18---10 بهمن 1391
راستی عزیز تو نظرات گفتی مال تو به مال سارا نمیرسه کی گفته وقتی من خوشم بیاد کس دیگه هم خوشش میاد. . . .اینطور به خودت نگو بیا پیشم من دیگه رفتم شب اگر شد میام
پاسخ:نه وب منم به خیلیا نمیرسه من سارا نمیشم ساراهم من نمیشه اره نسبیه این قضیه رضایت وخوشایندی براهمه بهت سرمیزنم راستی چراخصوصی گذاشتی گفتم که همه کامنتا عمومی میشن


سجاد
ساعت14:14---10 بهمن 1391
دوستان رایادکردن عارنیست یک نظر کمترازدیدارنیست دوستان رایادکن تازنده ای بعدمردن دوستی درکارنیست
پاسخ:بهت سرمیزنم


سجاد
ساعت14:13---10 بهمن 1391
دوستان رایادکردن عارنیست یک نظر کمترازدیدارنیست دوستان رایادکن تازنده ای بعدمردن دوستی درکارنیست
پاسخ:لایک


sajad
ساعت14:21---3 بهمن 1391
باهال بود تو هم مث وب سارا قشنگ بود

من اخرین پستم گذاشتم خوش خال میشم بیای سری بزنی

خدافظ همگی پاسخ:میام پیشت ...وب من به وب سارا نمیرسه


sahar
ساعت17:40---25 دی 1391
در دنیا فقط یه قلب برای تو می تپه

اونم قلب خودته مراقبش باش

------------------

سلام مریم جان خوشحال میشم بهم سر بزنی

لینکم کن منم لینکت میکنم

پاسخ:فعلا کسی لینک نمیشه


یلدا
ساعت12:52---25 دی 1391
سلام چطوری خوفی حالت خوفه
من که خوفم
من یلدا هستم یه وب دوستیابی راه اندازی کردم
دوستدارم با تو تبادل لینک کنم اگه دوست داشتی خبر بده
اینم جدید ترین آهنگ علیرضا روزگار(پری پری):
http://dl.ariaseda.org/1391/music/Alireza%20Roozegar%20- %20Pari%20Pari%20%5B128%5D.mp3


شیوا
ساعت12:14---25 دی 1391


سلام گلم خوبی؟وبلاگت را دیدم متن خوب قالب خوبی داشتی.

من که خوشم اومد از وبلاگت.

ولی یه چیز بدی دیدم تو وبلاگت میدونی چیه؟

آمار وبلاگت خیلی کم بود اگه دوست داری وبلاگت بازدیدش بره بالا بیا تو این سایت وبلاگت را

ثبت کن من خودم به شخصه امتحان کردمم هم وبلاگم معروف شد در گوگل

هم آمار وبلاگم آمارش رفت بالا


پاسخ:خیلی زرمیزنی


شیوا
ساعت11:59---25 دی 1391


سلام گلم خوبی؟وبلاگت را دیدم متن خوب قالب خوبی داشتی.

من که خوشم اومد از وبلاگت.

ولی یه چیز بدی دیدم تو وبلاگت میدونی چیه؟

آمار وبلاگت خیلی کم بود اگه دوست داری وبلاگت بازدیدش بره بالا بیا تو این سایت وبلاگت را

ثبت کن من خودم به شخصه امتحان کردمم هم وبلاگم معروف شد در گوگل

هم آمار وبلاگم آمارش رفت بالا


پاسخ:_________


شیدا
ساعت10:11---20 دی 1391
از کودک فال فروش پرسیدم چه میکنی ؟

گفت از حماقت انسان ها تکه نانی در می آورم !

این ها از منی که در امروز خودم مانده ام ، فردایشان را می خواهند …
پاسخ:عالی بود


حمیدرضا
ساعت7:50---20 دی 1391
باسلام سایت خوبی دارین ممنون میشم اگه به سایتم بیاین ونظر بدید این سایت برای افراد عاشق ساخته شده است

sara
ساعت15:08---19 دی 1391
اینو گذاشتم برا پست ثابته وبم..

عیب نداره که؟؟؟
پاسخ:نچ


sara
ساعت15:06---19 دی 1391
اینو گذاشتم برا پست ثابته وبم..

عیب نداره که؟؟؟
پاسخ:بی عیب بی عیبه


sara
ساعت15:01---19 دی 1391
http://uplod.ir/n23jn38l4ro3/02-Junfada_{wWw.IraNpRouD.cOm}. mp3.htm



آهنگ شاهین نجفی..

زود دانلود کن که فیلتر نشه..

همونه که رو وبم بود..
پاسخ:اوکی اوکی


sara
ساعت22:54---18 دی 1391
نه جواب نداد ملیکا..

اخراج نشدم تازه بغلمم کرد..

معذرت خواهی ام کرد..!



پاسخ:خوشحالم که خوشحالی ...


k-girl
ساعت17:42---17 دی 1391
مر30 به وب منم سری بزن باااای

حمیدرضا
ساعت17:05---17 دی 1391
سلام سایت خوبی دارین ممنون میشم بهم سربزنید ونظر بدید

sara
ساعت17:38---15 دی 1391
خیلی دلم برات تنگولیده بود...

خیــــــــــــلی...
پاسخ:منمممممممممممممممممممممممممم خیلی ...ببخشید نت دست ملیکا بود نمی دونم ج داده بهت یانه؟


Emad
ساعت16:42---15 دی 1391
ساخت قالب اختصاصی وبلاگ شما با کمترین هزینه قالب 1 ستونه معمولی 2000 هزار تومان قالب 1 ستونه پیشرفته 4000 هزارتومان قالب 2 ستونه معمولی 7000 هزارتومان قالب 2 ستونه پیشرفته 10000 تومان قالب 3 ستونه معمولی14000 هزار تومان قالب 3 ستونه پیشرفته 18000 هزار تومان برای سفارش به شماره 09391580831 تماس حاصل فرمایید.

من !
ساعت14:44---11 دی 1391
سلام

در مورد عقاید من نه اهل تحمیلم نه محکوم کردن

در مورد هیچ کی نمیشه قضاوت کرد

از خصوصی متنفرم

ندارم

من اعصاب زیادی دارم میخوای بهت قرض بدم

لینک شدی

من تو خودم گم شدم پس بیخیال

با زبون نامردا اشنایی داری ؟؟؟



در ضمن خوشحال شدم
پاسخ:سلام..به نفع خودته که نه اهل تحمیلی نه محکوم کردن...درسته ..اره قرض بده خیلی نیاز دارم ..لینک شدی تو نیز ...ایشالله زودترپیدابشی ازتوخودت....اره اشنایی دارم ...هم چنین


adel
ساعت14:26---5 دی 1391
خدایا...!



اندكی نفهمی عطا كن،كه راحت زندگی كنیم!



مردیم از بس فهمیدیم و به روی خودمون نیاوردیم...!



سر بزنی ممنون میشم
پاسخ:sar zadam bet


❤しѺ√乇❤
ساعت20:14---4 دی 1391
گاهي بايد نباشـــــي؛ تا بفهمـــــي نبودنت واسه كي مهمـــــــه!



کيه که ازت خبر مي گيره کجايي؟؟



کيه که بهت ميگه جات خاليه!



کيه که نگرانت ميشه و ميگه هرجا رسيدي يه خبر بهم بده!



اونوقـــــــته كه ميفهمي بايد هميشه با كــــي باشي !!!

.

.

.



سلام ببخشید اگه یه مدت نتونستم بهت سر بزنم...خوشحالم از اینکه وبلاگت هر روز بهتر از دیروز میشه...

بعد از مدتها امروز تونستم وبلاگمو آپ کنم...خوشحال میشم افتخاره میزبانی چشمهای زیباتو واسه دو دقیقه بهم بدی...

.

.

منتظرتم...



پاسخ:سرمیزنم بهت داش ...


ارزو
ساعت16:59---2 دی 1391
سلام بابا دست مریزاد به این حرفایی که گفتی خیلی از حرفات خوشم اومد موفق باشی
پاسخ:tnx


sara
ساعت17:22---1 دی 1391
آخــــی..پاسخ:خخخخخخخ!!!خود درگیر ی دارما..

sara
ساعت17:08---1 دی 1391
عاشث کی شدی کلک؟؟؟
پاسخ:هیییییییی .......ازش میخوام اینجا اسم مستقیم نبرم ..چصافطه


sara
ساعت13:58---1 دی 1391
مشکوک میزنی...

عاشق شدی؟؟؟
پاسخ:نمیدونم شاید...اه


hichkas.MmM
ساعت11:56---1 دی 1391
سلام وبلاگت خیلی قشنگه... به منم سر بزن با تبادل لینک هم اگه موافقی منو به اسم (هیچکس) لینک کن خبرم کن تا لینکت کنم
پاسخ:سلام ..چشات قشنگ میبینه...سر زدم وبت قشنگه لینک میشی....!!


جواد
ساعت18:55---29 آذر 1391
اولا کیرم تو وبلاگت *دوما اخه جنده کی میاد خودشو به تو بچسبونه*سوما اگه عکسو کس وکون میخوای بیا تا نشونت بدم *
پاسخ:;اولا کیرنحست تو حلقت...دوما جنده اونی که زاییدت حشری...سوما عکس کس کون ننه ت بروخودت تنها نگاه کن با اون وب مزخرف ترازخودتو وحرفات ...


kimia
ساعت8:40---28 آذر 1391
chashm faghat age eynakamo dararam webeto khoob nemibinam haaaa....webet aaaaaalye az webe faeze oomadam inja

پاسخ:پس معافی شما عینکت توچشت باشه ولـــی قضاوت ممنوع....ممنون ....


sara
ساعت15:18---21 آذر 1391
قالبت عالیه..
پاسخ:مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی


sara
ساعت14:28---17 آذر 1391
اگه هستی بیا یاهو
پاسخ:نبودم اون وقت ...


LoVe
ساعت22:33---15 آذر 1391
سلام آجی مریم حالت خوفه؟
ببخشید دیر به دیر سرمیزنم
چرا مطالبت یه جورایی ناراحت ککنده هستش؟نه این که ما ناراحت بشیم انگار تو ناراحتی.
چرا شاد و سرزنده نیستی؟
آجی جون آرزو میکنم همیشه دورو ورت شادی باشه لبت خندون


LoVe
ساعت22:32---15 آذر 1391
سلام آجی مریم حالت خوفه؟

ببخشید دیر به دیر سرمیزنمپاسخ:ممنون ......


شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت9:51---8 آذر 1391
عجب قوانینی...درحد اژدها وارد میشود بروسلیپاسخ:همینی که هســــــــــــــــــت!!!

فائزه
ساعت15:32---29 آبان 1391
ممنونپاسخ:خواهش

فائزه
ساعت15:32---29 آبان 1391
ممنونپاسخ:خواهش

sara
ساعت15:23---28 آبان 1391
man bishtar..b khoda kheyli dlm havato karde buddd..hala age tunestam ba gushi mamanm bet s mizanam..
پاسخ:اوکی


sara
ساعت20:34---27 آبان 1391
خیلی سعی کردم سیم کارتو کش برمو بت اس بزنم ولی نشده.

شرمنده..
پاسخ:دشمنت شرمنده ....انقدردلم واست تنگیده بود که نگو


sara
ساعت17:03---26 آبان 1391
عکس نزاشتی هنوززز؟؟؟؟؟؟؟

منتظرماااا
پاسخ:چشم توایالتم میذارم ..


❤しѺ√乇❤
ساعت16:21---28 مهر 1391
سلام دوست گلم...

واقعا وبلاگت زیباست...خوشحالم که بالاخره یه نفر رو دیدم که متفاوت مینویسه...مرسی ..

به منم سر بزن...اگه با تبادل لینک موافق بودی حتما توی نظرات بهم خبر بده...با عث افتخاره همکاری با شما....

پاسخ:لینکت کردم.....


محمد
ساعت22:34---22 مهر 1391
سلام مریم جان چرا بنر من و توی وبلاگت نزاشتی

سیتی دانلود
ساعت19:50---21 مهر 1391
سلام من شما رو لینک کردم...ولی لینک من خرابه میتونی خودت امتحانش بکنی ...لطفا درستش کن
پاسخ:ok


سیتی دانلود
ساعت14:53---21 مهر 1391
ببخشید لینک من کو؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سرجاشه


سیتی دانلود
ساعت10:35---21 مهر 1391
سلام شما هم لینک شدید
پاسخ:ممنون


sara
ساعت13:54---17 مهر 1391
ناراحت شدی؟؟؟؟

من خواستم فقط دوستیمون از محیط وب و اینترنت بیشتر باشه.....اگه دوس داشتی اس بده....
پاسخ:ناراحتی چیه .....اوکـــــی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | پنج شنبه 13 مهر 1398برچسب:,ساعت | 8:54 نویسنده | مرمـر |